لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

شبکه تازه تاسیس آموزش یا پوست موز !!!

سلام . دیگه نمی تونم جولوش رو بگیرم . این متن رو به من داده و گفته ناخدا هر جوری شده بدون سانسور بریز روی عرشه لنج . ؛ جاسم شاکی ؛ رو میگم . یکی از جاشوهای خوب لنج که بعدا راجبش بیشتر توضیح میدم . حالا ببینین جاسم چی میگه .
؛؛ با اجازه ناخدا و بر و بچه های باحال اینترنتی
شبکه آموزش بهتر است یا پوست موز؟ خوب معلومه . همه میدونن که پوست موز !!! تعجب نکنین. . چون واقعا پوست موز بهتر از شبکه آموزش مزخرف مرکز خلیج فارس میباشد. حتما میپرسید چرا ؟ برا ی اینکه یه مشتی آدم های به ظاهر استاد ولی در لباس نادانی اومدن و شروع کردن به تدریس. اون هم با این دکور. با این متد . با این فیلم برداری . با این نورپردازی . با این ... واقعا آدم نمیدونه چی بگه.اصلا اگه یه بار، فقط یه بار برنامش رو ببینی به خدا قید هر چی مدرسه و درس و کیف و کتابه  میزنید.و سریع ، شوتی پا میشی یه چاقوی گنده بر میداری و میرید پشت شهر برای پاک کردن ماهی!!! که اون هم من میدونم که جا گیرت نمی یاد، باید حتما پارتی داشته باشی .دیروز این یارو رو دیدین توی تلوزیون .آخه رنگ آدم داشت؟ اگه از من بپرسی میگم خوبه رو سرش فلافلی باز کنی . اون دهنش رو دیدی مثل ( این قسمت ها توسط ناخدا سانسور شد).از این حرف ها گذشته اگه من یکی شاکی نباشم که دیگه اصلا نمیشه .چون بر اساس دستور کاری که به من داده شده من حتما باید شاکی باشم .حالا در مورد هر کس و هر چیزی که میخواد باشه.از رستوران بوف گرفته تا همین شبکه استانی  و ... بله اگر شکایت نامه اینترنتی من رو خونده باشین گفتم که پوست موز بهتره.چون اگه من یه هر کس دیگه ای پاش روی پوست موز بره .گراراپ !!! با مخ میخوره زمین و همین باعث تحول عزیمی در سلسله اعصاب مغز میشه و به خودش میاد و میره دنبال درس و  و هر طوری که شده میخونه و پاس میکنه. ولی اگه پای تلوزیون  بشینیم، پول برق که زیاد میشه هیچ ، خوابمون که میبره هیچ ،چشم درد که میگیریم هیچ ! از اون درس هم می افتیم  و ...
نظرات 3 + ارسال نظر
ممد آقا 27 اردیبهشت 1382 ساعت 04:28 ب.ظ http://RoOrO.blogsky.com

عمو تسلیم...ام میشناسی جان؟مو ممدم!
به خدا مو حال کردم با این آهنگو...
میگم کویتم مسافر کشی میکنی؟

گوریل 27 اردیبهشت 1382 ساعت 04:49 ب.ظ

آره . من هم موز میخورم

بهروز 31 اردیبهشت 1382 ساعت 02:57 ب.ظ

وی لو خیلی مرگ بود اسیدی اسیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد