لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

مافیای وبلاگ نویس های بندری ( قسمت اول ) ا


این فیلم برای به دست آوردن دل کسی نیست .
تهیه کننده و کارگردان و تدوین گر و دکور و گریم و  همه چی : یکی از دوستان
بازیگران : من  و سیاورشن و کامیرا و بر بچه های خودمون
ژانر : جنایی پلیسی انتقام جویانه


سیاورشن در یکی از صحنه ها

این فیلم محصول پردازشهای ذهن یکی از دوستانه که در اون باندی مافیایی به ظاهر تشکیل میشه که هدفش خراب کردن ذهن های نوشکفته و تحت انحصار در آوردن همه معلومات و مجهولات جوانان جنوب مخصوصآ وبلاگ نویس ها ست . افراد این گروه آدمهای خشنی هستند و جلساتشون رو در یکی از باشگاههای بیلیار شهر زیر دود سیگار برگ برگزار میکنند.و مطلقآ کسی رو میون خودشون راه نمیدن . و با نقشه ها و طرح های موزیانه قصد دارن کاسبی را بیندازند و کسب شهرتی بکنند . قافل از این که ...( ادامه دارد )ا


من ( در حال فرار با لپ تاب ام ) و یکی از پلیس ها در روی اسکله پشت شهر

نظرات 6 + ارسال نظر
من 29 مرداد 1384 ساعت 06:28 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

مرسی!
همین مونده بود خودم سوژه بشم که ... شدم!
واقعا ممنون از اینهمه اضهار لطف... من کوتاه اومده بودم.. حالا ببین کی شروع کرد دوباره..
من از ایناش نیستم که.. بگرد تا بگردیم و از این حرفها..
ات فهمی؟!
در ضمن فضولیم گل کرده بود واسه همین کلیک کردم رو ۲۴ مرداد.. داداش من اگه اینقدر شخصی بود میل می کردی براش..
من که دیدم.. سیاورشان هم نبودم و دیدم! ولی خداییش خیلی قشنگ بود.. طرح جالبی داشت..

نه . ما قصد بدی نداریم . اگر هم قرار بود مافیایی باشه حتمآ براش ایمیل می کردم . ما هم از اوناش نیستیم . امفهمی !

گلی جون 29 مرداد 1384 ساعت 06:33 ب.ظ http://girl.blogsky.com

چه بامزه است !
منظورم وبلاگ تو و دیوونه خونه ی پردیس بود!
اصولا بازدید کنندگان شما اول اینجا رو پیدا می کنند بعد اونجارو؟
یا اول اونجارو بعد اینجارو؟

نازنین 30 مرداد 1384 ساعت 12:24 ق.ظ http://avang79.blogsky.com

سلام خوبی؟خیلی قشنگ نوشتی و نثر جالبی داری!
خب..ادامه.....
منتظریم.
میدونستم شما ها همتون مافیایی هستید!!!(شوخی)
حالا پدر خوانده اش کی هست؟

من 30 مرداد 1384 ساعت 09:45 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

پای کامیرا رو دیگه چرا وسط می کشین؟
از خودتون مایه بذارین لطفا..
من اصلا کاری به کار اون ندارم.. البته با شما هم مشکلی ندارم.. اشما بیخودی دچار خود مشکل بینی شدین!

عبدالحسین 30 مرداد 1384 ساعت 03:59 ب.ظ http://mahdisma.blogsky.com

کی بکش بکش شروع ابوت؟

[ بدون نام ] 30 مرداد 1384 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام .بسیارمطالبتان جالب ودیدنی بود.
لطفا اگه میشه وبلاگ منو بانام حرف دل دروبلاگ خودت قراربده .
به ماهم سربزن.
قربان شما مرتضیwww.mmmazad.blogsky.com
مه هم بندری ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد