لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

وبا٬ یه طور دیگه

روزی داشتم از یه جایی رد می شدم . یکی گفت : میتونی پنج چیز رو نام ببری که توی دنیا از همه بیشتر دوستشون داری ؟ من هم با توجه به موقعیت و خصوصیات خاصم گفتم : آره ، چرا که نه . اولیش آب هویج با بستنییه ، دومیش آب هویج شیرین با یخه ، سومیش آب هویج معمولی با یخه ، چهارمیش آب با هویج رنده شده است و پنجمیش آب با هویج پلو . یکی از اون نگاههای حسرت آلود با چشمهای باریک شدش به من کرد و با صدایی در حدود منفی پنجاه دسی بل گفت : یعنی منو دوست نداری ؟ گفتم چرا . چشاش برقی زد و گفت : حالا میتونی پنج چیز رو نام ببری که توی دنیا از همه بیشتر دوستشون داری ؟ من هم با توجه به موقعیت جدید و خصوصیات خاصم گفتم : آره ، چرا که نه . اولیش آب هویج با بستنییه ، دومیش آب هویج شیرین با یخه ، سومیش آب هویج معمولی با یخه ، چهارمیش آب با هویج رنده شده است و پنجمیش هویج پلو با تو !

یه دونه خوابوند زیر گوشم و توی کوچه پس کوچه ها گم شد .

 

چند روز پیش دوباره دیدمش ، با لبخندی نارنجی شده از ست روژ لب و بند کیفش و نوک نخهای کتونیش گفت : حالا میتونی پنج چیز رو نام ببری که توی دنیا از همه بیشتر دوستشون داری ؟ گفتم نه ، گفت آخه چرا مردیکه ی کوفتی ؟ گفتم : وبا شایع شده !!! گفت اینشالا بگیری بیام سر قبرت با یه لیوان آب هویج ، فاتحه بخونم برات.

نظرات 3 + ارسال نظر
من 3 شهریور 1384 ساعت 11:44 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

ولی آب هویج ربطی به وبا نداره.. تا اونجایی که من می دونم و تو کتابامون بوده و یادمون دادن میوه های زمینی خیلی شک برانگیزند برای ابتلا به بیماری.. اما هویج پوستش گرفته میشه! دفعه ی دیگه دیدیش بهش گوشزد کن.

جهت اطلاع عرض شود که بهداشت آب هویج رو از یه هفته پیش ممنوع نمودند . برای صحت گفته می توانید به ایستگاه تقویت فلکه اتوتاج مراجعه نمائید .

پرومته 5 شهریور 1384 ساعت 01:07 ق.ظ http://promete.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوشحالم هم به فکر احساسات وهم بهداشت مردمین

فرزان 23 فروردین 1385 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.doniayefani.blogfa.com

؟؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد