لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

واقعیت

تمام جرعه های آن شراب هزار ساله را
با یک قطره اشک از چشمانم عوض نخواهی کرد
اگر بدانی
در کجای زمینت
زندگی ام را مخفی می کنم



جعبه ای داشتم
از ستاره های بزرگ
که از آسمانت می ترسیدند
و معصومانه در آغوشم بخواب می رفتند

راه زنی گفت :
تو آنقدر بزرگی که تمام من را نخواهی دزدید
حتی اگر از میان گردنه های صحرای بهشت عبور کنم
اما دزدیدی ! به خاطر ستاره ها  . . .

تو تنها بودی
تا ابد . . .
مثل من

نظرات 3 + ارسال نظر
مصلوب 8 آبان 1386 ساعت 01:08 ب.ظ http://maslooub.blogfa.com

و من / شاد از این دزدیدنت هستم...شاد شاد

سلام
به امید روزهای سپید

یاس 8 آبان 1386 ساعت 05:58 ب.ظ http://mesleyas.blogfa.com


آن قدر می خندم ... زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست و دلم بس تنگ است بی خیالی سپر هر درد است باز هم می خندم آن قدر می خندم که غم از روی رود

به امید اینکه روزی قالب وب شما مشکی نباشه و اسمتون خسته نباشه...

با احترام
یاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد