لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

وبلاگ نویسی عشق و عشق وبلاگ نویسی

 

خیلی از ما ها ، خیلی احساسات و عواطف داریم . و خیلی از ما ها ، بنا به هر دلیلی ( که بیشتر به خانواده و محیط تربیتی بر میگرده ) در ابراز احساساتمون به صورت خالص مشکل داریم . در صد زیادی از این مشکل بر میگرده به عدم اعتماد و در صد زیادی هم دوباره به محیط .

 

با ورود اینترنت به زنبیل فرهنگی خانواده های ایرانی ، خیلی از ما ها ، فرصت اون رو پیدا میکنیم با استفاده از تکنولوژی که دنیا رو میچرخونه ، اقدام به چرخوندن احساساتمون بکنیم . حالا اگر آماتور باشیم چت میکنیم . اگر مینی حرفه ای باشیم وبلاگ میزنیم . و اگه حرفه ای باشیم ، عضو گروههای دوست یابی می شیم و اگر سوپر حرفه ای باشیم تمام جیب خودمون یا بابا ی بدبخت رو میزنیم به احساسات و  ساخت سایت ( گور پدر ضرر رو کرده ) ، اون هم با تریپ لاو .

 

اگر هم نداشته باشیم چه سواد چه فرهنگش رو میریم یه موتور سی جی می خریم . سرش رو لوک ( تک چرخ ) میکنیم . یا دست به دامن رنگ فشاری میشیم . یا خود کشی مصنوعی



 

بعد از مدتی یکی پیدا بشه یا نشه ٬ وصل و  جدا بشه ، خدا میدونه . اما صرف این همه وقت و هزینه بیشتر از مطالعه یک کتاب یا مطلب  ساده روانشناسییه ؟ مطالبی  که شاید مسیر زندگی مون رو صد و هفتاد هشتاد درجه بچرخونن .به من نگین عاشق نشدی نمی فهمی . من خودم از اون کله خرابهای عشقم ٬ اما فکر میکنم بهتر از اینه که همه اشکامونو پای مانیتور پست کنیم تو بلاگ که آخرش یه کامنت تبلیغاتی حرومش کنن .

مافیای وبلاگ نویس های بندری ( قسمت اول ) ا


این فیلم برای به دست آوردن دل کسی نیست .
تهیه کننده و کارگردان و تدوین گر و دکور و گریم و  همه چی : یکی از دوستان
بازیگران : من  و سیاورشن و کامیرا و بر بچه های خودمون
ژانر : جنایی پلیسی انتقام جویانه


سیاورشن در یکی از صحنه ها

این فیلم محصول پردازشهای ذهن یکی از دوستانه که در اون باندی مافیایی به ظاهر تشکیل میشه که هدفش خراب کردن ذهن های نوشکفته و تحت انحصار در آوردن همه معلومات و مجهولات جوانان جنوب مخصوصآ وبلاگ نویس ها ست . افراد این گروه آدمهای خشنی هستند و جلساتشون رو در یکی از باشگاههای بیلیار شهر زیر دود سیگار برگ برگزار میکنند.و مطلقآ کسی رو میون خودشون راه نمیدن . و با نقشه ها و طرح های موزیانه قصد دارن کاسبی را بیندازند و کسب شهرتی بکنند . قافل از این که ...( ادامه دارد )ا


من ( در حال فرار با لپ تاب ام ) و یکی از پلیس ها در روی اسکله پشت شهر

جلد دوم دیوان حافظ رسید

نسخه ای منحصر به فرد از دیوان خواجه شمس الدین محمد، مشهور به حافظ که مدتی قبل در ترکیه به دست آمده است و مشتمل بر اشعاری است که تاکنون در هیچ یک از نسخه‌ها‌ی شعری منسوب به حافظ موجود نبوده است، به زودی منتشر خواهد شد.
جدید ترین نسخه یافته شده از دیوان خواجه شمس الدین حافظ شیرازی ، در قونیه ( ترکیه )، با شرح و مقابله مهرداد نیکنام به زودی منتشر خواهد شد.
این گزارش حاکی است نیکنام قصد دارد تمامی نسخه‌ها‌ی منسوب به حافظ را در یک مجموعه کامل منتشر کند.   وی  درباره تعداد ابیات موجود در این کتاب که تاکنون در دیوانهای دیگر وجود نداشته، طی ارائه توضیحاتی  گفت: در این دیوان تازه یافته شده که مربوط به حدود پانصد سال پیش است، هشتاد بیت تازه  وجود دارد که ما تاکنون درهیچ  دیوانی منسوب به حافظ   ندیده ایم.

وی درباره کاری که خود بر روی این کتاب انجام می‏دهد، تاکید کرد:   قصد دارم در پانویس هرغزل، امهات اختلافات نسخ موجود دیوان حافظ را نیر ذکر کنم که پژوهشگران وعلاقه مندان از رجوع به نسخه‌ها‌ی دیگر بی نیاز باشند  و به این ترتیب همه گونه‌ها‌ی مختلف  تفاوت در اشعار حافظ را،   یکجا جمع می‏آورم.
مهرداد نیکنام، درباره نسخه ای که مرجع اصلی ذکر دیگر اختلافات موجود در نسخه‌ها‌ی دیوان حافظ خواهد بود ، گفت:   نسخه یافت شده  در ترکیه ، محور اصلی و مبنای ما در این پژوهش است و اختلافات دیگر براساس این کتاب ذکر می‏شود.
گفتنی است برای انتشار این کتاب،   هنوز با هیچ ناشری مذاکره نشده  و به گفته نیکنام، حجم اثر مذکور،  بیش ازهزار صفحه خواهد بود