لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

وبلاگ نویسی عشق و عشق وبلاگ نویسی

 

خیلی از ما ها ، خیلی احساسات و عواطف داریم . و خیلی از ما ها ، بنا به هر دلیلی ( که بیشتر به خانواده و محیط تربیتی بر میگرده ) در ابراز احساساتمون به صورت خالص مشکل داریم . در صد زیادی از این مشکل بر میگرده به عدم اعتماد و در صد زیادی هم دوباره به محیط .

 

با ورود اینترنت به زنبیل فرهنگی خانواده های ایرانی ، خیلی از ما ها ، فرصت اون رو پیدا میکنیم با استفاده از تکنولوژی که دنیا رو میچرخونه ، اقدام به چرخوندن احساساتمون بکنیم . حالا اگر آماتور باشیم چت میکنیم . اگر مینی حرفه ای باشیم وبلاگ میزنیم . و اگه حرفه ای باشیم ، عضو گروههای دوست یابی می شیم و اگر سوپر حرفه ای باشیم تمام جیب خودمون یا بابا ی بدبخت رو میزنیم به احساسات و  ساخت سایت ( گور پدر ضرر رو کرده ) ، اون هم با تریپ لاو .

 

اگر هم نداشته باشیم چه سواد چه فرهنگش رو میریم یه موتور سی جی می خریم . سرش رو لوک ( تک چرخ ) میکنیم . یا دست به دامن رنگ فشاری میشیم . یا خود کشی مصنوعی



 

بعد از مدتی یکی پیدا بشه یا نشه ٬ وصل و  جدا بشه ، خدا میدونه . اما صرف این همه وقت و هزینه بیشتر از مطالعه یک کتاب یا مطلب  ساده روانشناسییه ؟ مطالبی  که شاید مسیر زندگی مون رو صد و هفتاد هشتاد درجه بچرخونن .به من نگین عاشق نشدی نمی فهمی . من خودم از اون کله خرابهای عشقم ٬ اما فکر میکنم بهتر از اینه که همه اشکامونو پای مانیتور پست کنیم تو بلاگ که آخرش یه کامنت تبلیغاتی حرومش کنن .

نظرات 12 + ارسال نظر
مشکی پوسیده 30 مرداد 1384 ساعت 06:16 ب.ظ

من 30 مرداد 1384 ساعت 07:45 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

امیدوارم باز قصد مسخره کردن منو نداشته باشی!
من اصلا کاری به این کاراش ندارم..
یه چیزایی بود که همین جوری الکی عشقم کشید بگم.. حالا با بادمجون یا بی بادمجون.. اصلا چه فرقی می کنه..

من 30 مرداد 1384 ساعت 08:32 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

همش یادم میره چی می خواستم بگم!
بابا کله خراب! چقدر بد منو شناختی! من هیچ کدوم از اینایی که فکر می کنی نیستم.. هیچ اشکی هم تا حالا پای مانیتور نریختم. اون پست هم بیشترش دهن کجی بود به یه بنده خدایی.. که خودش هم گوشی دستش اومد.. کامنت تبلیغاتی کدومه مرد مومن؟!!!
بابا روانشناس!

سعید 30 مرداد 1384 ساعت 08:50 ب.ظ http://ghati-pati.blogsky.com

سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری
وبلاگ قاطی پاتی و بارونی مال منه من تازه بارونی رو باز کردم هنوز چیزی توش نزاشتم اییشاا... سر موقع بر روزش میکنم
مرسی که سر زدی بهم

حسین 30 مرداد 1384 ساعت 10:48 ب.ظ http://bozghaleh.blogsky.com

سلام وبلاگ ت خیلی باحاله اگه تونستی به ما هم سر بزن ممنونتم
تبادل لینک می کنی؟

سیاورشن 31 مرداد 1384 ساعت 10:36 ق.ظ http://siavarshan.blogsky.com/

سلام ...من اومدم ...به زودی می بینمت ....به خاطر به روز رسانی وبلاگ و باقی محبت هات ممنون ....پست قبلی منو یاد این جمله انداخت که دیگه توی وبلاگت نیست ....اولین وبلاگ طنز بندری ....خیلی جالبه که از خودمون شروع کردی ...قربانت

من 31 مرداد 1384 ساعت 02:01 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

آقای اولین وبلاگ طنز بندری!
برای بدست آوردن سوژه از خودت مایه بذار نه از یکی از دوستان!
در ضمن چرا من اینجا آبیم بقیه قرمز؟!

ناشناس.. 31 مرداد 1384 ساعت 05:22 ب.ظ

واقعا دهن کجی بود .. اون پست این دیوونه ..
اه .. اه ... چقدر از این جور دخترا بدم میاد..
لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
میگم ..
منم روانشناسی می خونم ..
اما شاید خوب اثر نکرده ...!!!!
شاید یه تجدید نظر بد نباشه ..؟؟؟!!!

****************************************************

من 31 مرداد 1384 ساعت 08:25 ب.ظ http://pardismadhouse.bogsky.com

و این منم.. شناور در دریای سوءتفاهمات!
واقعا می بخشید به خاطر همه چیز.. این روزها زیاد دچار سوءتفاهم میشم. خوب وقتی درست بعد از اون پستم یه همچین مطلبی اینجا ببینم حق ندارم دچار سوءتفاهم بشم؟!

هادی 1 شهریور 1384 ساعت 12:32 ق.ظ

oon rooz ke khoda az shabnam eshgh khake adam ro takhmir kard nemidoonest adamhaye zaeef mesl shma oono ta andaze kashk paeen miarin
doost aziz eshgh dar amigh tarin noghteye ghalb shmast ta didan pichesh moo rah ziadi darin
midoonid chera eshgh ro koochik shemordan zafe?
chon ba in harf sabet mikonid ke adam koochiki hastid va 100%eshgh koochiki darid

هادی عزیز . شما خیلی هدایت شدید و مثل این که در دنیای ما زندگی نمی کنید عزیزم . اون برداشتی که شما دارید از عشق مال زمان بابا طاهر و بروبچه های کلاسیکه . نه الان که هر کی بعد از دو بار سلام و علیک به خودش جرآت میده بگه : ؛ عاشقتم :. بله عزبزم . من منکر بزرگی عشق نیستم . بلکه ما ئیم که عشق رو نمی فهمیم چیه .

صبرا 1 شهریور 1384 ساعت 01:34 ب.ظ http://sabra.blogsky.com

ناخدای عزیز !! من ۲ بار کامنت گذاشتم و انگار پاک شده یا نرسیده این رو اگه خوندی . دوست دارم بهت بگم که کتاب روانشناسی نه تنا هیچ فایده ای برای آدم نداره که اونو دقیقا از شخصیتش جدا می کنه این البته نظر منه . چیزی که وجود داره ادبیاته . توی ادبیات هم خودت رو پیدا می کنی و هم بقیه رو و هم دنیایی رو که واقعاْ وجود داره . ادبیات مثل روانشناسی نیست که می خواد به تو یاد بده خودتو بشناسی . ادبیات اصلاْ به تو چیزی یاد نمی ده بلکه همه چیز رو دقیقاْ همون طوری که هست به تو نشون می ده . اگه متوجه منظورم شدی ؛ و اگه با من موافقی دیگه هیچکس رو به خوندن روانشناسی تشویق نکن .

من عاشق ادبیاتم . ولی ترو خدا با روانشناسی مقایسش نفرمائید .

مریم 1 شهریور 1384 ساعت 04:36 ب.ظ http://tardeed.blogspot.com

فکر می‌کردم فقط بچه‌ها توی اینترنت دنبال عشقن. ولی مثل این‌که شده بیماری واگیردار. قبلا فکر می‌کردم این برای خیلی‌ها یه جور سرگرمیه. ولی انگاری قضیه جدیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد