لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

لنج

کلمات کوچک شناور در خیال های بزرگ

جواب

در این که من همزاد دارم شکی نیست و اینکه همیشه منتظرم هم همینطور . اما اداره آموزش و پرورش ناحیه یک رو شک دارم !

تو یک بازنده تمام عیاری!

وقتی ابر های خاکستری
روی ماه را می پوشانند
دیگر همه چیز تمام شده
و
تو
تو یک بازنده تمام عیاری ، وقتی پول نداری تا بهشت دربست بگیری !
تو یک بازنده تمام عیاری ، وقتی می پنداری هنوز زنده ای !
تو یک بازنده تمام عیاری ، وقتی ساعت کوک شده در زمان از دست رفته زنگ میزند !
تو یک بازنده تمام عیاری ، وقتی تکیه گاهت به تو تکیه میکند .
تو یک بازنده تمام عیاری ، وقتی جغد محبوبت از قفس وجودت فرار میکند !
تو یک بازنده تمام عیاری ، وقتی کویر سبز دلت یک چشمه جوشان همیشه خشک دارد !
درود بر تو  بازنده            ، وقتی با تمام باخته هایت به سرزمین برنده ها کوچ می کنی .

بلاگ لنج

سلام و صد سلام . واقعا باید ببخشید. خودم هم میدونم که این وضع بلاگ داری نیست! اما سعی میکنم به زودی یه سر و سامون اساسی به لنج بدم.فعلا مجبورم همش شعر هام رو به خوردتون بدم ولی در این میان سعی میکنم مطالب جالبی هم بنویسم.همش که شد سعی میکنم! تا مطلب بعدی حق نگهدارتون . دریای دلتون همیشه آبی و آرام.